LET OP! Nieuwe bestelomgeving per 1 juni 2024

Help! Waarom kan ik niet meer inloggen?

Dat klopt, dus niet schrikken! 

Na 10 jaar trouwe dienst, hebben wij per 1 juni 2024 afscheid genomen van onze oude ordertooling. Sinds 2022 hebben onze ontwikkelaars gebouwd aan een modernere, flexibele en nog veiligere bestelomgeving voor onze klanten. Om echt met een schone lei te beginnen en om veiligheidsredenen, hebben wij besloten om de bestaande klantenaccounts niet automatisch over te zetten. Daardoor kan je niet meer inloggen.

Het is dus noodzakelijk dat voordat je de bestelling plaatst een nieuw account aanmaakt. Mocht dit niet lukken, neem dan contact met ons op (WhatsApp of op +31625106191). Na registratie kunnen wij bijvoorbeeld ook jouw abonnement aan je account koppelen.

REGISTREER JE HIER

PRIJZEN BEREKENEN

Wat is nieuw?

– Accounts voor medewerkers aanmaken
– Abonnementsprijzen zijn zichtbaar
– Direct overzicht staffelprijzen
– Volledig online bestelproces 
– Eigen dashboard met offertes, orders en statussen/track & trace 
– Eenvoudige goedkeuring van werktekeningen
– Makkelijk offertes maken en deze doorzetten naar orders
– Referentie per order opgeven
– Goede werking op mobiel, etc.

REGISTREER JE HIER

Waar vind ik mijn eerdere orders?

Jouw eerdere orders kan je tot 1 september 2024 hier vinden. Je komt dan terecht in de oude orderomgeving. Je moet hier dan ook met je “oude” inloggegevens inloggen. Let op! Nieuwe orders in de oude omgeving worden tot 1 juli 2024 met vertraging in behandeling genomen omdat wij deze overzetten naar de nieuwe omgeving. Na 1 juli 2024 zullen alle orders in de nieuwe tooling geplaatst moeten worden.

Wat komt er nog meer aan?

– Verbeteringen en bug fixes (tot sept 2024)
– Ontwikkeling van het credit systeem (okt 2024)
– Uitgebreidere track & trace (nov 2024)
– Meerdere talen (dec 2024)
– Facturen in jouw eigen dashboard (jan 2025)
– Orders samenvoegen, meerdere orderregels (maart 2025)
– Makkelijker herhaalorders plaatsen (april 2025)
– Tips?